הבנה וניסיון בכול תהליך ניהול מדף ברצפת הסופר מרקט. התאמת איכות ומגוון , ציוד תצוגה, הפעלה נקודות מכירה, בכול השיטות והפורמטים.
כמו כן, פלטפורמות המכירה השונות באתרי אינטרנט Online.
התאמת מגוון איכותי ורמת מחיר. יכולת להגיע, לתת מענה לצרכים השונים, בכול סוגי העסקים - מבית קפה עד מפעל ייצור ארוחות. ניהול תקציב, הבנה בכול מרכיבי עלות המנה.
מגוון רחב של תוצרת חקלאית בגידול עצמי. הפעלת מגדלים נוספים, ע"ב הידע והפיקוח של החברה. מכירה תוצרת חקלאית ישירות מהשדה ללקוחות החברה, תוך הקפדה על טריות ומשך זמן מאוד קצר עד הגעתה לשווקים. מכירה ללקוחות סיטונאים.